Hari Kokurikulum dan Stemnival 2023

 Bismillahi walhamdulillah

Apa khabar sahabat semua? Semoga sihat hendaknya walaupun hati kita turut berduka atas apa yang berlaku kepada saudara-saudara seIslam kita di bumi Ghazzah. 

Lama saya tak mencoret di sini. Sebelum ini saya berkongsi tentang task Shaklee. Alhamdulillah, apabila perlu siapkan task, saya turut belajar tentang produk Shaklee. Inshaa Allah setakat hari ini saya masih lagi consume produk inišŸ˜Š

Alhamdulillah, sekolah saya tengah mengadakan Hari Kokurikulum dan STEM Carnival atau singkatannya STEMNIVAL. Kelmarin selesai sudah Hari Kokurikulum, diwarnai dengan pelbagai persembahan daripada para pelajar dan kemeriahan gerai jualan oleh Kelab/Persatuan. Kami turut mengadakan Minggu Solidariti Palestine. Tidak dapat saya menahan air mata ini apabila menyaksikan video kompilasi sorotan peristiwa bantaian yang berlaku di sana. Hebatnya iman mereka, kentalnya semangat juang mereka hingga tiada lagi rasa takut untuk syahid demi mempertahankan negara tercinta.






Kita semua teruskan doa qunut nazilah dan kita yakin bahawa satu hari nanti bumi Palestine akan bebas daripada cengkaman Zionis Israel laknatullah. Takbir!

Comments