Happy Teacher's Day


Surprise untuk Mak & Abah!

Yang di belakang tu hasil kerja Amah, hmm not bad =)

16 Mei, tarikh keramat yang diraikan saban tahun buat para pendidik insan, pencurah ilmu..

Termasuk dalam golongan yang mulia ini adalah kedua ibu bapa saya, Hj Yaakob Abd Manaff dan Pn Khairani Khairuddin. Tak terucap jutaan TERIMA KASIH kerana telah mengasuh, menjaga dan memberikan pendidikan kepada kami (anak-anakmu).

Guru-guru yang amat berjasa kepada saya, mengajar saya mengenal abjad, huruf dan angka, barakallahufik! Saya mendoakan agar setiap ilmu yang dicurahkan akan dibalas oleh Allah Ta'ala dengan ganjaran yang selayaknya. Buatmu guru-guruku;
  • Taski ABIM, Arau
  • Sek Keb Tunku Budriah, Arau
  • Sek Keb Stella Maris, Kangar
  • Sek Keb Sultan Ahmad Tajuddin, Jitra
  • SMK Agama Kedah
  • MCIIUM
  • IIUM Gombak
  • IIUM Kuantan
  • para senior (abang-abang & kakak-kakak, naqib & naqibah)
  • para junior (adik-adik permata hatiku)
  • staf Bank Rakyat Jitra
"Wahai Allah, Engkau rahmatilah dan limpahkanlah kurnia-Mu buat mereka yang banyak menabur jasa kepadaku. Mereka telah berjaya me'manusia'kanku hingga aku dapat mengenal-Mu dan agama-Mu. Moga segala ilmu yang mereka sebarkan mendapat keberkatan dan keredhaan-Mu"

Comments