The Power of Vivix

 Bismillahi walhamdulillah

Alhamdulillah bertemu lagi kita dalam new entry saya. Apa khabar ibu-ibu yang hebat semua? Dalam kesibukan kita memainkan peranan sebagai isteri dan ibu, jangan lupa untuk sayangi diri kita dahulu okay! Ada antara kita yang lupa nak jaga diri sendiri sehingga ada ibu yang burnt out😢

Keadaan ini terjadi juga kepada diri saya. Menjadi ibu yang berkerjaya menuntut saya untuk menjaga diri dan memastikan energi mencukupi sebab saya ingin berkhidmat yang sebaiknya kepada keluarga kecil saya. Seiring dengan usia yang makin bertambah, saya dapat rasakan tenaga saya makin berkurangan dan saya merasakan saya perlu satu suplemen yang dapat bantu meningkatkan tenaga saya sehari-hari.

Apabila berada dalam group leader saya, Kak Ros, beliau sering berkongsi tentang produk dan promosi Shaklee dan pada satu hari saya terbaca tentang Vivix. Saya cuba menggali dan membuat bacaan tentang Vivix ini. Antara testimoni yang saya baca ialah Vivix banyak membantu pesakit kanser dan pesakit penyakit kronik untuk survive, biiznillah. Bagi kaum ibu yang baru bersalin terutama yang bersalin secara pembedahan, Vivix rupanya membantu memulihkan luka pembedahan dengan cepat. Masha Allah, mesti power bahan-bahan dalam Vivix ni, detik hati saya.

Apa yang menyebabkan Vivix power?


4 bahan utama yang terkandung dalam Vivix iaitu Muscadine grape, Polygonum cuspidatum, Purple carrot dan Eldeberi Eropah. 4 bahan ini sangat kaya dengan polifenol dan resveratrol. 
Apa itu polifenol?
Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi. Wah, teruja bila tahu tentang kehebatan polifenol ni kan?

Apa yang menarik tentang Vivix ialah ianya telah dipatenkan dan milik eksklusif Shaklee! Jadi kita takkan dapat jumpa brand lain yang keluarkan Vivix 😉

Antara keistimewaan Vivix Shaklee ialah:

  • Memperbaiki DNA. Setiap hari tubuh badan kita mengalami kemerosotan DNA dan pendedahan kepada radikal bebas menyebabkan proses penuaan terjadi dengan cepat. Oleh itu, pengambilan Vivix dapat membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh dan melambatkan proses penuaan.
  • Memperbaiki tenaga sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh kerana pada setiap hari sel tubuh terdedah kepada penuaan. Pengambilan Vivix dapat membantu menguatkan sel tubuh.
  • Membantu menguatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Apabila umur makin tua, badan kita dah rasa sakit sana-sini dan tidak terkecuali ingatan pun makin pudar. Mengamalkan Vivix secara konsisten akan membantu mengurangkan risiko penyakit jantung.

Best kan bila dapat tahu kelebihan Vivix ni?

Sebagai isteri dan ibu yang hebat, jom hadiahkan kepada diri kita sebotol Vivix yang kaya dengan polifenol ni, moga-moga sentiasa cergas bertenaga pakej awet muda sekali😍

Dan bila tengok Promosi Jun, rupa-rupanya Shaklee masukkan Vivix sebagai salah satu item yang dapat pengurangan harga bila ibu-ibu dapatkan secara duo atau trio! Bayaran juga boleh dibuat secara ansuran, menarik kan? Dapat juga tiket cabutan bertuah mengikut syarat dan terma tertakluk pada syarikat.

Ibu-ibu dapat sesuatu?
Kerana diri kita amat berharga, jom jadikan Vivix sebagai teman baik kita setiap hari!

Daripada ibu kepada ibu,
Hafizah
Shaklee Kedah

#billionaire
#shakleeblogtriumph
#shakleeblogthrive 

Comments