Testimoni Shaklee

 Bismillahi walhamdulillah

Apa khabar sahabat sekalian? Harapnya semua dalam keadaan yang sihat 😊

Entri kali ini saya nak berkongsi tentang kesan positif pengambilan vitamin Shaklee kepada diri saya, dengan izin Allah jua.

Dalam entri saya sebelum ini, saya ada menceritakan bila kah saya mula berkenalan dengan Shaklee dan jatuh cinta dengan ESP Shaklee πŸ’›

Sejujurnya saya betul-betul mengamalkan vitamin Shaklee pada awal tahun ini, iaitu tahun 2023 sedangkan saya mula kenal produk Shaklee pada tahun 2014. Pada ketika itu saya belum lagi bekerja dan saya berdikit-dikit kumpulkan duit untuk membeli ESP.

Testimoni Bersahur dengan ESP dan Cinch

Alhamdulillah, satu pencapaian yang membanggakan saya apabila dalam Ramadhan tahun ini, hampir setiap kali sahur saya dan suami akan minum ESP dan Cinch. Alhamdulillah memang rasa best bila bersahur dengan ESP dan Cinch sebab saya tidak rasa mengantuk dan perut pun tidak rasa berat. Saya sangat enjoy dengan puasa saya, alhamdulillah 😍

Saya bancuh ESP + Cinch Latte. Masha Allah memang sedap sangat-sangat!

Testimoni mengamalkan Vitamin C Sustained Release dan Ostenutrix


Ini adalah salah satu testimoni Ostenutrix


Inilah Vitamin C SR yang menjadi kegemaran rata-rata rakyat MalaysiaπŸ˜‰

Alhamdulillah, saya dapat rasakan kesan positif bila saya amalkan makan Vitamin C SR setiap hari. Ada masa tertentu, saya rasa macam nak sakit tekak dan batuk, namun saya menyedari yang simptom tersebut segera hilang. Masha Allah, mungkin asbab pengambilan Vitamin C SR, badan kita ada perlindungan yang baik. Terima kasih Ya Allah!

Vitamin C Shaklee sangat terbaik kerana tiada pewarna dan perisa malah cukup mudah untuk mengamalkannya. Ambil sebiji saja setiap hari sudah memadai kerana maksud Sustained Release ialah vitamin C akan dilepaskan dalam badan kita secara berperingkat. 

Masa Shaklee buat promosi Vitamin C SR tempoh hari, tak menang tangan semua SID pakat submit order. ALhamdulillah, semoga Vitamin C Shaklee serasi dengan semua customer Shaklee.

Ostenutrix pula sangat membantu saya atasi sakit tumit yang sering berlaku kepada saya akhir-akhir ini. Apabila mengambil Ostenutrix, saya perasan bahawa sakit tumit sudah berkurangan dan saya juga perasan pinggang saya sudah kurang sakit berbanding sebelum ini. 

Dalam meniti umur yang menghampiri 4 dekad, saya berpandangan bahawa perlunya pengambilan vitamin kepada individu itu. Kalau kawan-kawan mula sakit, maka akan terganggu lah aktiviti harian kita kan? Terutama kita sebagai ibu dan juga isteri. Jadi jom kita ubah cara pemakanan kita kepada menu yang sihat dan jangan lupa ambil vitamin andaπŸ˜‰

Kawan-kawan boleh baca mengenai Testimoni Shaklee rakan saya ya 😊                   

*projekmegaShaklee
#teamBillionaire

Comments