Apresiasi Buat Enigma


Inilah buah hati-buah hati saya yang akan saya tinggalkan tidak berapa lama lagi..

.:Yati-Shidah-Afzan-Khai-Mahani-Umme-Aida-Nad:.

Mengenali mereka sangat dan amat menggembirakan saya. Kami datang daripada pelbagai latar belakang, kursus yang berlainan, sikap, pandangan dan juga cara yang berbeza.

Tetapi atas dasar SATU AQIDAH, ikatan persahabatan yang tumbuh mekar ini dirasakan amat indah sekali, Alhamdulillah..

Saya menggelarkan diri saya 'mak' dan mereka adalah 'anak-anak' saya (^_^)

Terasa berbunga-bunga di hati ini tiap kali pertemuan mingguan kami diatur. Rasa rindu jika setiap minggu tidak berjumpa..

Anak-anak saya ini hebat semuanya! Bijak menyatakan pandangan, petah dalam berhujah, peka dengan isu semasa, matang, dan bagi saya mereka telah memiliki minda seorang pimpinan dan negarawan =) dan tidak salah jika saya menyatakan bahawa anak-anak saya bakal menjadi 'orang penting' negara pada satu hari nanti, insya-Allah!


.:Dedicated To My Love Enigma:.
  • There is no words to say except syukran teramat-amatnya kerana menerima kelebihan dan kekurangan mak
  • Not forget to say Thank You Allah atas pertemuan dan persahabatan ini
  • Jadilah PUTERI kesayangan Rasulullah dan wanita kebanggaan Islam
  • Be the most humble and obedient servant in the eyes of Allah
  • Bertemu dan berpisah hanya kerana Allah

~Uhibbukunna Fillah~
"Ya Allah satukanlah ukhuwwah di antara kami bak kasihnya para sahabat kepada Nabi. Jadikanlah kami pejuang-pejuang agama-Mu yang sejati"

Seeru'ala barkatILLAH..

Comments