Kerajaan Bersekongkol Dengan Israel?

Dan orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan rela kepadamu (Muhammad) sebelum engkau mengikuti agama mereka. Katakanlah, "Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)." Dan jika engkau mengikuti keinginan mereka setelah ilmu (kebenaran) sampai kepadamu, tidak akan ada bagimu pelindung dan penolong dari Allah. [2:120]

Astaghfirullahal'azim...

Aku memohon perlindungan kepada Rabbul Jalil...

Ampunkan dosa-dosaku dan dosa sekalian umat Islam di Malaysia khususnya.

Aku amat takut sekali apabila membaca berita dan isu panas yang berlaku akhir-akhir ini. Kerajaan bersekongkol dengan Israel laknatullah? Astaghfirullahal'azim!

Isu Apco dan perisik Israel dalam institusi polis membuatkan jantungku seakan berhenti berdenyut. Seakan Malaysia ini sudah berada di hadapan mulut harimau, menanti sahaja untuk dibaham!

Allahu Akbar! Aku sangat takut akan kemurkaan-Mu wahai Tuhan. Aku tidak rela tanah airku dijejak oleh manusia yang bertopengkan syaitan itu wahai Tuhan..Rakyat Malaysia sudah tidak berasa selamat di bawah kepimpinan kerajaan sekarang.

Allah..aku mohon, Engkau berikanlah kekuatan kepada kepimpinan ulama' dan kepimpinan PR untuk melawan sesiapa sahaja yang cuba menjadi musuh-Mu di dalam negara ini. Aku merayu kepada-Mu wahai Tuhan, selamatkanlah bumi Malaysia, selamatkanlah tanah air kami..

Sahabat-sahabatku, bersama kita beristighfar, bermunajat sebanyak-banyaknya kepada Dia agar bumi Malaysia kembali aman daripada dijejaki musuh-musuh Allah.

Allahummansuril Islama wal muslimina wal mujahidina fi Falestin wa fi Malizi wa fi kulli makaan..

Comments