Ziarah Mardhiyyah


Bismillahi walhamdulillah..

Biiznillah aku berkesempatan menziarahi kakanda yang sangat dirindui, Kak Dayah =)
Plus kegembiraan dapat menatap dan mendukung si comel Mardhiyyah!
Mardhiyyah sangat suka kat Ummi Fizah kan? Hehe nanti bolehla Ummi Fizah 'culik' Mardhiyyah ke VA, boleh tak kak?

It was be my first time driving alone in KL, PJ-Bangi!
Subhanallah, Alhamdulillah..thank you Allah for the safe journey {walaupun bnyk kali call Kak Aini, tersesat-sesat nak sampai rumah beliau}
Sampai saja kat rumah mertua Kak Dayah, terus cari Mardhiyyah!
Rindu sangat sebab sebelum ni hanya dapat menatap si comel dalam MMS je, kan Mardhiyyah?

Pesanan buat diri >>kena kurangkan bawa Umar berjalan sebab harga minyak naik, so makanan Umar terpaksa dicatu =(
To my amazement, harga minyak masak dan bawang pun dah naik! Bawang merah sekilo berharga RM9!
Macam mana ni Kerajaan? Fahamilah derita rakyat..
Posted by Picasa

Comments

  1. slm ya ukhti..
    oo gi jalan2 xgtau ana ye.hehe
    anyway alhamdulillah sumenye slamt.kire nti lagi terer la selok belok jln kat sgor ni ek.hoho
    hem.jg umar tu elok2.jgn bg die makan bnyk sgt.mknn die mmg da mahal pon skrg

    ReplyDelete
  2. Nti!!
    Ya Allah, nti dh ade blog ke? tulislah pengalaman nt ye, nk baca, hehe..
    Alhamdulillah ana cabar diri sendiri, saje xnak manjakan diri, klu sesat pun, buat2 cool ^^,
    Btw, sumenya ats izin Allah nti..
    Insya-Allah ana pun berniat nk jejakkan kaki ke rumah nti jgk =)
    Rindu sgt2 kt nti, trn uia weekend ni nk? kitorg ade reunion ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Baitul Muslim Haraki

Perkongsian; Hala Tuju Selepas Graduasi