My Second Blog

Bismillah wal hamdulillah..
Setelah 2 minggu aku mendaftarkan diri sebagai pelajar Tahun Akhir di IIUM Kuantan ini, barulah aku dapat 'bernafas' sedikit untuk menulis. 2 minggu pertama ni aku dan coursemates semuanya sibuk 'berperang' untuk menyiapkan report praktikal dan mini projek. Alhamdulillah, dapat juga kami siapkan dan present mini projek kami semampu yang kami boleh.
Beralih kepada khabar blogku..apa cerita ni Hafizah? Kenapa entri ni tajuknya My Second Blog?
Alkisahnya, aku dah bingung dengan layout Dagang Hamba,huhu..asyik tak keluar ja semua gadgetsku..tragis dan sedih sungguh! But it's ok, akan ku suruh Umarku mengedit semula wajah Dagang Hamba..tunggu ye Syeikh Umar =)
Leading To Change- was my blog's new name..Sebenarnya aku ambil tajuk buku yang aku beli tahun lepas kat Kinokuniya. Tak habis khatam lagi, but overall it says about organization dan sebenarnya boleh diaplikasikan dalam entire our life jugak. Hopefully, this new name dapat memberikan aku satu burning desire untuk aku meneruskan hidup ini. Umur semakin meningkat dan ajal pun makin mendekat..Astaghfirullah..
Banyak sangat isu yang aku nak coretkan di sini..
Insya-Allah, will come to the next post!
'Ish 'Azizan Aw Mut Syahidan!

Comments