Detik Perkenalan ku dengan Shaklee

 Bismillahi walhamdulillah

Entri terakhir ku dalam blog LTC ini ialah pada 2018 yang lalu. Allahu Akbar, lama sungguh tak menulis!

Kali ini aku ingin berkongsi dengan kalian tentang detik perkenalan ku dengan makanan tambahan dan vitamin daripada Shaklee.

Pertama kali aku melihat tong ESP Shaklee ialah di rumah datukku, jika tak salah sekitar tahun 1990-an. Aku masih kanak-kanak ketika itu dan hanya capture perkataan Shaklee dalam mindaku tanpa mengetahui apa itu Shaklee?

 Masa berlalu, aku menginjak dewasa, sudah berkahwin dan punya cahaya mata. Alhamdulillah atas segala nikmat kurniaan Ilahi. Menginjak usia menghampiri 30-an, aku perasan badan aku dah kurang cergas, cepat letih dan BMI pun tak normal 😪

Satu hari, aku terbaca posting FB seniorku, Kak Ros yang kini merupakan upline ku mengenai vitamin Shaklee. Lalu aku terus menghubungi beliau dan menyatakan masalahku. Aku berhasrat hendak mencuba ESP kerana daripada pembacaan ku, ESP dapat membantu membekalkan tenaga dan memberikan kecergasan kepada tubuh badan. 

Tahun 2017 merupakan detik perkenalan ku dengan ESP dan selepas itu baru lah aku semakin mengenali vitamin-vitamin yang lain iaitu Ostematrix, Alfalfa, Vitamin C Sustained Released, Omega Guard dan lain-lain.

Alhamdulillah, aku dapati masalah ku berkurangan dan aku berazam untuk terus mengamalkan produk Shaklee dengan konsisten. Alhamdulillah aku juga kini merupakan pengedar sah Shaklee di Kulim, Kedah. Kalian boleh hubungi ku jika nak dapatkan cadangan vitamin yang sesuai di SayaNakShaklee 😉

Kak Ros dan aku di Branch Shaklee Penang

 Okay, jom kita berkenalan kejap dengan produk terpaling HOT dalam Shaklee dan sedang berlangsung PROMOSI BEST SANGAT-SANGAT dalam bulan ni iaitu ESP 💋 


Antara kebaikan ESP ialah:

1. Dilengkapi dengan unsur kalsium untuk elakkan kerapuhan tulang kerana serbuk soya yang tidak bersifat keasidan.

2. Membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam.

3. Memberi rasa kenyang bagi individu yang dalam proses mengurangkan berat badan.

4. Membantu menjadikan kulit lebih berseri dan menganjalkan kulit/awet muda kerana protein penting untuk kulit.

5. Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu.

Dan ada baaanyakk lagi manfaat ESP tau..! Kalian yang belum cuba, wajib dapatkan sementara tengah promosi ni. Harga time promosi sangat lah murah berbanding harga normal 😀

Inshaa Allah, akan dikongsikan banyak lagi produk Shaklee dalam post akan datang.
Terima kasih sudi singgah di blog ku, jumpa lagi 👋

Nurhafizah binti Yaakob
Konsultan Sah Shaklee anda (ID 1293015)
COD Kulim
Pos seluruh Malaysia

Comments

  1. Salam perkenalan sahabat.. Sy kaknil agen shaklee area batangkali Selangor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai KakNil, salam kenal :)...terima kasih sudi komen di sini :)

      Delete
  2. Haiii selamat berkenalan. Sy ela pengedar shaklee manjung, perak.

    ReplyDelete

Post a Comment