Bisnes Online Terbaik Malaysia

Assalamualaikum dan selamat pagi 23 Ramadhan. Sihat ke semua sahabat?

Harini saya nak share tentang bisnes online yang saya baru join akhir tahun lepas. 

Shaklee memang tak asing lagi dengan rakyat Malaysia. Kukuhnya syarikat Shaklee hingga boleh membayar bonus dan menaja ahli-ahli nya travel ke seluruh dunia.

Baru-baru ni seorang Master dalam Shaklee telah berkongsi tentang tiket umrah tajaan Shaklee. Wow best kan? Bayangkan semuanya ditaja oleh Shaklee! Tiket umrah, beg travel, dan duit poket juga! Yang bestnya bukan satu tiket sahaja yang ditaja, tetapi jika kita dapat penuhi qualification untuk 3 atau 5 atau berapa sekali pun tiket umrah tu, kesemuanya akan ditaja oleh Shaklee juga. Best ke best? 😊

Inilah barang kelengkapan umrah Master Fariha dan keluarga yang ditaja sepenuhnya oleh Shaklee

Sepanjang saya join Shaklee, banyak sangat ilmu dan tips yang saya dapat samada ilmu kesihatan mahu pun ilmu bisnes. Bila kita dapat bantu guide orang untuk amal kehidupan yang sihat dengan bantuan produk Shaklee, mesti kita happy kan? 

Then kita boleh ajak mereka join bisnes Shaklee pulak sebab konsep bisnes Shaklee adalah bisnes bersama. Kita bukan nak berjaya sorang-sorang tapi kita nak semua downline kita berjaya juga seperti kita.

Jom baca lagi kisah bisnes online terbaik dari leader saya pula 😊

#shakleekedah #shakleekulim

#shakleeblogtriumph #billionaire

Comments

Post a Comment