Renewal Mudah Dengan Shaklee

 Assalamualaikum semua, berjumpa lagi kita 👋

Hari ini saya nak share tentang mudahnya nak renew keahlian dalam Shaklee. Walaupun saya consume vitamin Shaklee sejak tahun 2014, pada masa itu saya sebagai pengguna sahaja dan tak begitu konsisten amalkannya. Leader saya, Kak Ros banyak membantu dalam proses renew keahlian Shaklee ni.

Alhamdulillah sejak saya mula betul-betul konsisten dan bertekad nak amalkan Shaklee pada November 2022 yang lalu, banyak yang saya belajar daripada Kak Ros dan salah satunya ialah mengenai RENEW KEAHLIAN SHAKLEE YANG MUDAH!

Kenapa saya kata mudah?

Sebab Shaklee sangat meraikan para penggunanya. Sebagai pengguna, kita sendiri boleh renew keahlian kita tanpa menunggu leader dengan HANYA BUAT BELIAN pada bulan tersebut.

Setiap bulan Shaklee pasti akan tawarkan promosi hebat beberapa item terpilih dan pastinya pengguna yang bijak akan grab promosi ni kan? Meh saya share apa item yang Shaklee tawarkan dengan harga yang cukup berbaloi bulan ini.







Masha Allah, memang rasa nak grab je semua vitamin kat atas ni kan?

Alhamdulillah, saya sendiri dah dapatkan Hero Kiddo + Alfalfa dengan hanya RM118 sahaja! 

Jika kita semak harga pasaran bagi Hero Kiddo ialah RM161.25 dan harga pasaran bagi Alfalfa ialah RM63.75 bagi botol kecil. Jumlah kedua-dua item ni ialah RM225 tau, beza banyak kan dengan RM118? 

Jadi katakan kawan-kawan dah lama stop beli vitamin Shaklee tapi nak dapatkan promosi terlajak jimat bulan ni, boleh lah terus buat belian dan keahlian kawan-kawan akan aktif serta-merta. Mudah kan? 




Jangan lupa hubungi upline atau leader kawan-kawan jika tak pasti bagaimana nak renew keahlian, okay😉

Jom ikhtiar jaga kesihatan dengan Shaklee!

#projekblogmega
#shakleetriumph
#shakleethrive/
#billionaire


Comments