Set Hello New You Yang Ohsem!

 Assalamualaikum, berjumpa kembali kita di entri terkini 😊

Dalam entri yang lepas, saya ada bercerita tentang 3 vitamin yang boleh bantu kita kurus dengan sihat, inshaa Allah.

Dalam entri kali ini, jom kita berkenalan dengan Set Hello New You daripada Shaklee yang sudah bantu ramai insan di luar sana mencapai berat badan ideal yang diidam-idamkan. Teruja tak nak tahu?


Sebenarnya dah lama tau Shaklee perkenalkan Set Hello New You ni, sejak awal tahun lagi. Tapi Shaklee punya lah nak bantu kita amalkan gaya hidup sihat, jadi promosi set ni masih dilanjutkan hingga akhir bulan ini. Memang ohsem sangat kan! Mana tak nya, dah lah kita boleh berjimat bila beli set ni berbanding kita beli loose item dan yang utamanya ialah kita nak memiliki tubuh badan yang sihat, betul tak?

Set Hello New You terdiri daripada 4 item iaitu Cinch, Lecithin, Omega Guard dan Herb Lax.

Dah panjang lebar tau saya ceritakan tentang semua vitamin di atas dalam entri-entri saya sebelum ni, jadi korang boleh check it out nanti okay.

Consistency is a KEY! Alang-alang nak dapatkan tubuh badan yang sihat, jom kita all out betul-betul dan kena make sure kita betul-betul konsisten dengan apa yang kita buat.

Gantungkan baju bersaiz lebih kecil daripada saiz sekarang atau tampalkan gambar kita semasa muda atau zaman kita kurus dahulu😉. Secara tak langsung, kita dapat tanamkan dalam minda kita bahawa "aku wajib kurus balik sebab aku pernah kurus dulu!"

So, jangan lupa untuk grab SET HELLO NEW YOU sehingga sebelum habis Mei ni tau. Jom baca perkongsian sahabat saya tentang Set Hello New You juga. 

Jumpa lagi!

#kurusdengansihat
#beratbadanideal
#sihatdenganshaklee



Comments